Kodėl šokoladinės figūrėlės viduje yra tuščios: paaiškinimas jus nustebins

Kodėl įvairioms šventėms skirtos šokoladinės figūrėlės viduje dažnai būna tuščios ir kaip tai tapo tradicijos dalimi – paaiškinimas nustebins net didžiausią saldumynų mėgėją.

Nuoroda nukopijuota

Kodėl šokoladinės figūrėlės viduje yra tuščios: paaiškinimas jus nustebins / Collage , nuotrauka: ekrano nuotrauka iš vaizdo įrašo

Sužinosite:

  • Kodėl šokoladinės figūrėlės viduje yra tuščios
  • Iš kur atsirado tradicija gaminti tuščias šokoladines figūrėles?

Naujųjų metų išvakarėse daugelis žmonių susiduria su tradicinėmis šokoladinėmis figūrėlėmis. Tačiau kodėl šokoladinės figūrėlės viduje yra tuščiavidurės. Žurnalo „Smithsonian Magazine” ekspertė Amanda Feagle pažymi, kad ši ypatybė turi ne tik praktinę priežastį, bet ir tapo tradicijos dalimi.

Jus gali sudominti: „Saldumynų košė: kaip iš drabužių išvalyti šokolado dėmes”.

Kodėl šokoladinės figūrėlės viduje yra tuščios

Pasak vienos žinomiausių Amerikos konditerijos įmonių „R. M. Palmer” operacijų viceprezidento Marko Šlotto (Mark Schlott), tuščiavidurės šokoladinės figūrėlės kuriamos pirmiausia dėl patogumo.

„Jei turėtumėte didesnį triušį, pagamintą iš vientiso šokolado, jis būtų tarsi plyta; išsilaužytumėte dantis”, – aiškina ekspertas „New York Times” komentare.

Be to, tuščiaviduriai šokoladiniai triušiai yra ekonomiškesni.

„Tuščiaviduriai (šokoladiniai – red.) turi didesnę suvokiamą vertę. Jis sukuria daug didesnį šokolado pėdsaką nei vientisas šokoladas”, – pažymi jis.

Iš kur kilo šokoladinių figūrėlių tradicija

Šokoladiniai zuikučiai Jungtinėse Valstijose pirmą kartą pasirodė XIX a., perėmę šią tradiciją iš Vokietijos. Pirmieji pardavimai ėmė augti po 1890 m., kai Pensilvanijos verslininkas Robertas L. Stroheckeris (Robert L. Strohecker), siekdamas reklamos, savo vaistinėje eksponavo milžinišką 1,5 m aukščio šokoladinį triušį.

Tuščiavidurės figūrėlės pirmą kartą pasirodė 1939 m. ir tapo itin populiarios po Antrojo pasaulinio karo.

Schlott pasakoja, kad net ir šiandien R. M. Palmerio bendrovė kasmet pagamina daugiau kaip 25 milijonus tuščiavidurių triušių.

Tuščiaviduriai šokoladiniai zuikučiai tapo Velykų atmosferos dalimi, sugrąžinančia vartotojus prie tradicinių šventinių krepšelių.

„Žmonės iš tiesų grįžta prie savo šaknų ir renkasi gerai pažįstamus ir jaukius švenčių simbolius”, – priduria Schlott.

Net ir figūrėlių išvaizda tebedžiugina ištisas vaikų ir sgusiųjų kartas. Kad ir kaip keistai tai skambėtų, vieną populiariausių R. M. Palmerio triušio formų įkvėpė šuns žaislas.

Jus taip pat gali sudominti:

Kas žinoma apie „The New York Times”?

The New York Times yra Niujorke leidžiamas amerikiečių dienraštis. The New York Times rašo šalies, šalies ir tarptautines naujienas, skelbia straipsnius, tiriamuosius reportažus ir apžvalgas. kaip vienas seniausių Jungtinių Amerikos Valstijų laikraščių, jis yra vienas pagrindinių šalies laikraščių. Vikipedijos duomenimis, nuo 2023 m. „The New York Times” yra pelnęs 137 Pulitzerio premijas.

Jei pastebėjote klaidą, paryškinkite reikiamą tekstą ir paspauskite Ctrl+Enter, kad praneštumėte apie ją redakcijai.

Share to friends
Rating
( No ratings yet )
Blog - Varėnos pirminės sveikatos priežiūros centras